REKLAME, 2012.

„Reklame“ su nastale iz domaćeg zadatka polaznicima da osmisle reklamu za zadani proizvod kojom će naglasiti snagu jezika uvjeravanja u potrebu kupnje pojedinog proizvoda. Početna tema radionice je bila raznolikost tekstova i njihova namjena, a svrha i cilj rada na predstavi je osvještavanje o primjeni govornih i negovornih tehnika kojima se služimo sami i kojima se služe naši sugovornici kako bi nas uvjerili u istinitost određene teze. „Zbirka“ reklama ujedinjena je okvirnom pričom o glavnom liku koji prati nogometnu utakmicu na televiziji, ali je tijekom cijele predstave ometan ili zabavljan reklamama. Gromoglasni smijeh u publici bio je potvrda humorističnoj namjeri ove parodije.

Ovom predstavom Kazališna radionica “Mali meštar“ postala dobitnikom dviju nagrada na festivalu za dječje kazališne radionice i profesionalne kazališne ansamble „Pod murvom“ koji se pete godine za redom održavao u Skradinu. „Malim meštrima“  peteročlani žiri kazališnih djelatnika  dodijelio je nagrade „Mala zlatna murva“ za najbolju predstavu po mišljenju publike te nagradu za najbolju mušku ulogu do osamnaest godina Mati Čičmira za ulogu Krnjavog dida. 

U predstavi glumi sedamnaest polaznika radionice u dobi od predškolskog uzrasta do sedamnaest godina. Inspicijent predstave bio je Vjekoslav Kević, djelatnik Pučkog otvorenog učilišta „Drniš“.

PRILOŽENI DOKUMENTI:
Br. Opis datoteke Tip Veličina Preuzimanje
1. PLAKAT I KAZALIŠNI LISTIĆ 1,10 MB

 

Objavljeno u Premijere